lördag 14 november 2009

Samtal med Gibson..

Jag: - Hej, mattes lille snuttgurka!

Gibson: - Pinsamt matte, pinsamt!

Jag: - Vadå? Du ääär ju miiin liiille liiille kiiillee.

Gibson: - Allvarligt, skärp dig! Förresten, så har ni en Pelle Svanslös nu!

Jag: - Va? Vad sa du? Har du bitit Tristan i svansen?

Gibson: - Ehum, Jaa.. den var i vägen liksom. Typ nästan redan i munnen då jag knep igen.

Jag: - Men Gibson.. Så får man inte göra. Blev han inte arg?

Gibson: - Om du menar, fräste, slog med tassen och blängde..så,ehh.. jo. Men han får skylla sig själv. Allt som rör sig och går att bita i, tja..det är mitt.

Jag: - Så är det ju faktiskt inte.

Gibson: - Det är terrierns lag. Allt ditt är mitt. Allt mitt är mitt. Sen är det ingen idé att spara trasiga saker, lika bra att köpa nytt.

Jag: -Du menar att vi ska köpa en ny katt?

Gibson: -Ehum.. ja kanske. Eller nej skit i det och köp mig en boll istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar