torsdag 7 maj 2009

Ett album att minnas..

J letade fram sitt fotoalbum från när han var liten.
Önskar jag kunde visa er bilderna, men då är jag rädd att jag inte har någon J kvar.

Men..
Hoppas ni kan hänga med i vad jag skriver.
J visar ett kort på luciatåget ifrån dagis. Han är så söt med sina lockar, lite så där flickigt söt.
-Oh.. du var tärna, sa jag!
-Näää..stjärngosse ju!
-Ja men du har ju ingen strut.
-Jooo...
J kikar närmre.
- Nä, varför har jag ingen strut? Fy fan vad taskigt!

(skrattar så tårarna rinner när jag skriver detta, ni hade behövt vara med för att se hans min)

En annan bild:

-Nämen kolla jag ser ut som Lilla o!

( ja hur han nu kunde se likheten i sig själv å en liten katt, men visst.)

Nu ska vi kolla vidare.
Gör en mental notering att gömma mitt album.

1 kommentar:

  1. haha, har svårt att se J som tärna. Men jag antar att det är bra..

    SvaraRadera