torsdag 14 maj 2009

På önskelistan till Förödelsedagen..

Kära födelsedagstomten.. (finns jultomten så finns födelsedagstomten)


Jag har varit snäll, ja iaf så har jag försökt.

Och det finns inget jag önskar mig mer än denna.

Ja jag vet att jag inte varit så duktig på att baka innan.

Men jag tror skarpt på att om J:s 40-års kris var att komma igång med matlagning.

Så måste ju min vara att baka.

Jag lovar att vara snäll och äta mina grönsaker,

hjälpa gamla damer över gatan. samt inte vara elak emot min bror.

Tack tomten, för att du finns.

Ps: Jag har ställt ut kakor och mjölk utanför dörren. Tänk vilka kakor jag skulle kunna baka till dig med denna födelsedagspresenten.

Ps2: Om kakorna är slut är det för att jag var hungrig i natt.

Hälsningar A


2 kommentarer:

  1. jaaaaa, klart att du kommer få den. Och som du kommer att baka :)

    Jag går o suktar i fönstret till Emmys kitchen.. den e ju så underbar denna ljuvliga maskin! Jag håller tummarna flör dig! När e det f-dag?

    KRAM madde

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman :)
    Jag saknar dina inlägg... Var är du???

    Men jag vet att du jobbar mycket nu :( Ses på fredag för en massa kramar :) Puss

    SvaraRadera