söndag 7 juni 2009

En RÖST från Södern..

Min J säger att man måste rösta, det tillhör vuxenvärlden.
Jag har lite svårt för det där. Jag är velig, vill ju inte såra någon.
För det gör man kanske då man låter bli att rösta på just det partiet.

Det minns man ju när man var yngre och skulle välja till elevrådet. Guuud vad tårar det föll och folk som blev ovänner med varandra.

Iaf så gjorde jag en sådan där test på AB, om vilket parti jag troligtvis mest skulle rösta på.
Inte blev jag förvånad när det lutade åt piratpartiet.
Jag har alltid drömt 0m en lapp för ögat och en papegoja på m
in axel.
Och sen få skrika.. Skeppohoj era landkrabbor!

Nu tittar J lite så där vuxet på mig och gör lite så där vuxna ljud.

Undrar om jag kan säga att jag inte fått någon röstlappshelvitte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar