onsdag 17 juni 2009

Whooaaa..blä!

Sitter med J vid köksbordet och dricker en kopp kaffe och äter knäckemacka.
Tar sista tuggan på mackan och sneglar ner på bordet.
Meeehh.. en liiiten vit larv, mask, orm.. ja inte vet jag vad det är.
Men äckligt är det.
Som tur är är den hel, så det inte blir den där äckelkänslan om att äta ett halvt äpple å hitta en halv mask.
Jag tror det är äckligt iaf, inte varit med om det än. Men det kan bero på att jag alltid tittar var jag tuggar och på vad jag tuggar.

Men detta var jag inte beredd på.
Liten vit larv, mask, orm i mitt knäckepaket.

Fy bubblan.

Men J höll med om att det är mycket protein i de små rackarna.
Så lite Gi var det nog allt ändå.

Ska aldrig mer äta knäckemacka.
Iaf inte med små vita larver, maskar, ormar i, på , utanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar