tisdag 7 juli 2009

Berörd..


Satt och såg på Michael Jacksons minnesstund på Tv 4.

Ihopkurad i soffan, tårar som rann.

Mycket starkt..

Otroligt berörd..

Vilken man.

Blundar jag kan jag fortfarande se mina plancher från tidningen Okej på väggarna.

Om jag inte sagt det innan..

Så var jag kär i honom större delen av mina ungdomsår/tonår

Fortfarande berör han..

" When you're down and out, there seems no hope at all But if you just believe there's no way we can fall Let us realize that a change can only come When we stand together as one"



2 kommentarer:

  1. Ja eller hur. Såg ju inte hela men fick se lite dela på jobbet. Men när han dotter skulle tala där på slutet. Som jag grät hemma hos min brukare...

    Håller med om VILKEN MAN...

    SvaraRadera
  2. Han är och kommer alltid att förbli BÄST!

    SvaraRadera