fredag 10 juli 2009

Karneval i stan..

Och jag känner mig som vanligt som den gnälliga pensionärstanten.
-Åhh vad de ska spela högt, å länge, vilket oväsen.

Men det kan vara för att vi har mogendanstält utanför fönstret.

Kul att höra när en stockholmsdialekt sjunger: "när en flicka talar skånska".
Visste inte ens att de förstod vår underbara dialekt.

Snart ska jag gå ner och se min J spela- han är jättenervös.
Jag tänkte skrämma upp honom lite med att ta med ett gäng bh:ar ner och kasta upp till honom på scen.
Han ser lite smått rädd ut nu.
Före hans band spelar Mikael Rickfors. Min J säger att Mikael är förband till dem.
Å jag bara nickar och ler..cirklar dock lite med fingret vid tinningen då han inte ser.

Min J är störst..
Iaf för mig.

1 kommentar:

  1. Haha, så snäll du är :)
    hoppas du haft en bra karneval o att J va bäst ;)

    SvaraRadera